poniedziałek, 5 stycznia 2015

25 faktów o mnie

Tak to znowu ja...
HEJ :D


Całkiem niedawno dostałam maila z prośbą o napisanie czegoś więcej o sobie (może za mało się uzewnętrzniłam ;p), więc spróbuję coś napisać. Myślę, że będzie to taki "post myśli zebranych" - czyli krótkich faktów o mnie ;)

Zacznijmy więc :)


1. Fotografia. Fascynowała mnie od dziecka, kiedy dostałam swój pierwszy aparat cały czas robiłam nim zdjęcia, później była powtórka z rozrywki, kiedy dostałam lustrzankę. Chciałam nawet iść do fototechnikum, ale w końcu skończyłam w zwykłym liceum. Zdjęcie powyżej jest jednym z moich pierwszych "lustrzankowych" zdjęć. Poza tym robiłam zdjęcia rodzinie i kotu (tak, głównie kotu - przynajmniej się nie zasłania i nie krzyczy ulubionego: "Nie rób mi zdjęć!" :D). Teraz też często skupiam się na kocie, bo nie krzyczy, nie krytykuje i się nie rusza za bardzo.


2. Zwierzęta. Koty, psy, rybki, żaby, cokolwiek - jest u mnie uprzywilejowane (poza strasznymi owadami no). Kocham zwierzęta - często bardziej niż ludzi. Mam kota (dużo go tu, więc widać ;p), a chciałabym mieć jeszcze psa, to moje marzenie od dziecka.


3. Książki. Kocham czytać, kupować, ustawiać na półkach. Na przekór statystykom staram się czytać jak najwięcej. Głównie fantastyka, kryminały, nie znoszę romansideł - są według mnie mocno tandetne.


4. Jestem harcerką - co też widać na blogu. Spędziłam w harcerstwie chyba już 3/4 swojego życia i bardzo dziękuję mojej mamie, która zaprowadziła mnie na pierwszą zbiórkę. Poznałam w ZHP najlepszych ludzi na świecie, nauczyłam się wielu przydatnych rzeczy (np. węzły są bardzo przydatne - okazało się, kiedy trzeba było przywiązać choinkę, żeby się nie przewróciła ;p), odkryłam część swoich talentów, zwiedziłam pół Polski... Dużo by wymieniać.


5. Podróże. Uwielbiam podróżować, do niedawna tylko bardzo wygodnie, teraz - im większa przygoda tym lepiej. Czasami chciałabym spakować plecak na weekend i wyjechać - na mazury, nad morze, w góry - gdziekolwiek, dla samej przyjemności podróżowania, poznawania, zwiedzania i wszechobecnej przygody. Wszak "Życie bez przygód byłoby strasznie głupie" jak to mawiał Robert Baden -Powell.


6. Jestem bardzo zakochana w górach. Są piękne i nie są takie monotonne jak morze, chociaż też je lubię ;) Bardzo adekwatne jest tutaj hasło: w górach jest wszystko co kocham.


7. Gram na gitarze (i bardzo lubię to zdjęcie). Jeśli jestem już przy aspekcie muzycznym, to wtrącę również, że uczyłam się grać na skrzypcach (ale marnie mi szło) i śpiewam. W tym jestem podobno całkiem niezła.


8. Lubię gotować, piec etc. Nie zawsze mi wychodzi, ale lubię. Czasami rodzina nie pozwala mi wejść do kuchni, bo boją się katastrofy.
9. Przy temacie kulinarnym dodam też, że lubię zmywać. Dlaczego? Sama nie wiem. Ale lubię.


10. Selfie to trochę mój nałóg. Zawsze znajdzie się czas na selfie. Często robię głupie miny, ale to nie jest na nerwy przeciętnego czytelnika ;p


11. Nie. Lubię. Zimy. Rzecz jasna dlatego, że jest zimno. Fe.


12. Kocham lato (no ciekawe od czego nazwa bloga?). Jest ciepło, są długie dni, ciepłe wieczory, nawet deszcz jest przyjemny w lato! Są wakacje... ;p
13. Chciałabym dostać się na studia ratownicze. Nie, nie stwierdzili jeszcze, że jestem wariatką.
14. Lubię chemię! (Nadal nie jestem wariatką)
15. Mam świra na punkcie wyrobów papierniczych. Zeszyty, ołówki, długopisy, kolorowe taśmy klejące... Wszystko mogłoby być moje. Co z tego, że nie jest mi potrzebne?
16. Uwielbiam kupować perfumy. Sobie, innym, wszystkim. Mam też straszną przypadłość rozpraszania się, kiedy poczuję ładne męskie perfumy.


17. Kocham Warszawę nocą. Za dnia też, ale wieczorem i w nocy nabiera jeszcze więcej uroku. W sumie każde miasto po zachodzie słońca ma podobnie.
18. Z największą przyjemnością słucham: Lany Del Rey, Megan Nicole, Cimorelli, Lorde, Arctic Monkeys oraz Tove Lo.


19. Lubię szyć, robić na drutach, szydełku. 
20. Tworzyć też lubię. Cokolwiek. Taka dusza artystki.


21. Lubię spać do późna, lalala. W sumie kto nie lubi. 12:00 to wspaniała pora na śniadanie.
22. Lubię poznawać nowych ludzi, bo to jest inspirujące. Ale nie za dużo naraz, bo czuję się przytłoczona.
23. Nie lubię składać życzeń na święta! Bo nigdy nie wiem co powiedzieć, a chcę być kreatywna.


24. Mam w swoim pokoju ścianę (zwaną przez mojego brata ścianą wstydu), na której wisi masa zdjęć, kartek etc. Są też lampki i flagi, i wszystko czego dusza zapragnie!
25. Lubię sprzątać, ale nie wszystko, nie, nie, nie. Układanie na półkach, biurku etc. - nigdy w życiu. Ale jakbym musiała zmyć podłogę w całym domu, odkurzyć - jasne!

Tym już zakończę, bo późna noc mnie zastała, a trzeba się trochę przestawić, bo w środę do szkoły (znowu pierwszy francuski no!).

jak zwykle lovki, kisski

leksa <3

7 komentarzy:

  1. Ooo ja też kocham góry, chociaż byłam tylko raz to chętnie bym wróciła ♥

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam podobnie z fotografią, harcerstwo to fajna sprawa, należałam przez rok ale moja drużyna się rozpadła :(
    megride.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. harcerstwo jest super, ale chyba nie dla każdego :) fajne fakty !

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia mega <3
    i harcerstwo nas zapoznało <33333

    www.raczej-ruda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O jacie ja też lubię te rzeczy oprócz harcerstwa (nie byłam nigdy w nim)

    agnezdiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, miło wiedzieć, że jest ktoś tak podobny do mnie ;)

      Usuń

Dziękuję za pozostawione komentarze - motywują do dalszego blogowania. Ale jeśli chcesz napisać tylko "wejdziesz i poklikasz mi linki?" możesz nie komentować. Lubię krytykę (masochizm?), ale konstruktywną.
Jakiś temat do omówienia - pisz śmiało, może uda mi się o tym napisać!