niedziela, 9 czerwca 2013

Batory BAZAAR & little inspiration! :)

 Kiedy usłyszałam o Batory BAZAAR byłam bardzo mile zaskoczona. Już nie mogę doczekać się 26 czerwca, bo właśnie wtedy ma odbyć się impreza. Więcej informacji znajdziecie tutaj: Batory BAZAAR

A teraz mała inspiracja czyli... Bethany Mota!



Dziewczyna jest świetna. Jak widać ma prześliczny uśmiech, a choć tego już nie widać ma mnóstwo cudownych pomysłów na DIY. Oprócz pomysłów ma mnóstwo energii co widać na KAŻDYM filmiku. Zapraszam na jej kanał na yt: Beth Mota yt channel 

mój twitter: AgaLeksowska
instagram: @agnieszkaleksa
keek: @pinkieapricot
tumblr:  Omg it's summer.

Więc... do napisania! :)
leksa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawione komentarze - motywują do dalszego blogowania. Ale jeśli chcesz napisać tylko "wejdziesz i poklikasz mi linki?" możesz nie komentować. Lubię krytykę (masochizm?), ale konstruktywną.
Jakiś temat do omówienia - pisz śmiało, może uda mi się o tym napisać!