piątek, 27 września 2013

little bit of colours


Dzieje się raczej takie nic, w szkole również nic i w ogóle tak już jesiennie :c Jeszcze nie zaczęło porządnie być zimno, a ja już tej zimy nie chcę.
W każdym razie prezentuję wam tu kilka wybranych letnio-jesiennych zdjęć :)

 jak zwykle kochany towarzysz wszystkich próbnych zdjęć ;)

 trochę mojej cudnej ściany ;)
 




 a tu ja brzydal przed pójściem do szkoły :D

 i jeszcze jedno z dzióbkiem (zawsze musi być :D)

Mam nadzieję, że się podobało i zapraszam na dalsze cośtam co kiedyś będzie :D

with love,
leksa :*

6 komentarzy:

  1. Mój śliczny brzydalek <3 :*
    Też niw chcę zimy... :((

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam cover tej laski i duzo audiotune :/

    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam piosenki, ale foty fajne;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczaki, cóż to za obiektyw, bo widzę, że ślicznie rozmazuje tło. :D
    I urzekły mnie zdjęcia w poprzednich postach. :3

    http://amelkakrasnicka67.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to obiektyw od analogowej lustrzanki mojego dziadka - Pentacon 2.8/29 :)

      Usuń

Dziękuję za pozostawione komentarze - motywują do dalszego blogowania. Ale jeśli chcesz napisać tylko "wejdziesz i poklikasz mi linki?" możesz nie komentować. Lubię krytykę (masochizm?), ale konstruktywną.
Jakiś temat do omówienia - pisz śmiało, może uda mi się o tym napisać!