środa, 26 grudnia 2012

Zaczynamy!

Od razu uprzedzam, że posty nie będą ukazywały się regularnie. Najbardziej z racji szkoły, bo jestem w 3 klasie gimbazy i piszę test. A mam jeszcze miliony innych zajęć, które sobie wymyśliłam.
Właśnie. Jak już napisałam wcześniej jestem w 3 klasie, czyli mam 16 lat. Za niecałe 3 miesiące, ale się liczy. Będę tu pisać... eee, to wszystko co mi przyjdzie na myśl, ale głównie będzie to cośtam o modzie. 
Jakieś zdjęcia itp. No tak ogólnie. 

No to pozdrawiam wszystkich, co będą to czytać ;*

leksa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawione komentarze - motywują do dalszego blogowania. Ale jeśli chcesz napisać tylko "wejdziesz i poklikasz mi linki?" możesz nie komentować. Lubię krytykę (masochizm?), ale konstruktywną.
Jakiś temat do omówienia - pisz śmiało, może uda mi się o tym napisać!