wtorek, 18 marca 2014

I hold on!

I hold on because I won't let go
Even know I know there's solitude to low...




Kolejna sklejka zdjęć z ostatnich miesięcy, bo naprawdę nie mam czasu, żeby zrobić coś więcej niż najzwyklejsze zdjęcia... Czekam też na możliwość jakiś sesji, bo od kilku dni mam ochotę porobić zdjęcia. Jeżeli ktoś byłby zainteresowany, zapraszam -> zakładka KONTAKT :)
Tak poza tym, jest to pierwszy post odkąd skończyłam 17 lat! #hot17 #happybirthdaytome :D




























do napisania!

leksa <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawione komentarze - motywują do dalszego blogowania. Ale jeśli chcesz napisać tylko "wejdziesz i poklikasz mi linki?" możesz nie komentować. Lubię krytykę (masochizm?), ale konstruktywną.
Jakiś temat do omówienia - pisz śmiało, może uda mi się o tym napisać!